نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون MABC-2 اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
  • آسم مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
  • آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارت‌های عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
  • آموزش شناختی اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 6-15]
  • آهسته‌گام تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
  • آهسته‌گام بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
  • آهسته‌گام پیش‌بینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانش‌آموزان آهسته‌گام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
  • آهسته‌گام مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]

ا

  • اختلالات رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی شناختی رفتاری والدین کودکان بیشفعال بر اختلالات رفتاری فرزندان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 50-60]
  • اختلالات رفتاری برونی‌سازی پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
  • اختلال رفتاری مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
  • اختلال نقص توجه بیش‌فعالی اثربخشی برنامه ایمن‌سازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
  • اختلال هماهنگی رشدی اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
  • اختلال یادگیری وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
  • اختلال یادگیری ویژه طراحی، تدوین و روایی‌یابی برنامۀ آموزشی – روان‌شناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مک‌کلوسکی) برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
  • ادراک فضایی مقایسه اثربخشی مداخلات بازی‌های حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانش‌‌آموزان کم‌بینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
  • ارتباط والد ـ فرزند اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
  • استرس مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
  • استرس بررسی مقایسه‌ای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
  • استرس والدینی اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
  • اشتیاق به برقراری ارتباط اثربخشی آموزش مهارت‎های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهسته‎گام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
  • اضطراب مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
  • اضطراب مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
  • اضطراب بررسی مقایسه‌ای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
  • اضطراب مادر اثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
  • اعتبار اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
  • افسردگی مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
  • افسردگی بررسی مقایسه‌ای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
  • الگوی پاسخ به مداخله تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانش‌آموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
  • امید به زندگی پیش‌بینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانش‌آموزان آهسته‌گام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
  • انگیزش پیشرفت منبع کنترل ویژگی های شخصیتی پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 16-24]
  • اوتیسم اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
  • ایمن‌سازی روانی اثربخشی برنامه ایمن‌سازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]

ب

  • بازی ترکیبی مقایسه اثربخشی مداخلات بازی‌های حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانش‌‌آموزان کم‌بینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
  • بازی حرکتی مقایسه اثربخشی مداخلات بازی‌های حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانش‌‌آموزان کم‌بینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
  • بازی‌درمانی مبتنی بر خودنظارتی اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیه‌ای کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
  • بازی ذهنی مقایسه اثربخشی مداخلات بازی‌های حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانش‌‌آموزان کم‌بینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
  • بازیگوشی اثربخشی بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
  • بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژه شِر اثربخشی بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
  • برنامه ارتقای کیفیت زندگی سازش یافتگی اجتماعی تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
  • برنامه فرزندپروری مثبت اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
  • برنامۀ آموزشی – روان‌شناختی توانمندسازی طراحی، تدوین و روایی‌یابی برنامۀ آموزشی – روان‌شناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مک‌کلوسکی) برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
  • پرخاشگری مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
  • پرخاشگری اثربخشی برنامه ایمن‌سازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
  • پیش از دبستان اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارت‌های عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]

ت

  • تحرک و جهت‌یابی اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • تحلیل‌ چند سطحی تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهت‌گیری هدفی دانش‌آموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
  • تعارض زناشویی اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
  • تعامل مادر-کودک رابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
  • تقویت ریاضی و ناتوانی ریاضی تدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانش‌آموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
  • تمرین‌های حرکتی ریتمیک اثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 68-74]
  • تنیدگی والدینی اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
  • توانمندسازی روانی-اجتماعی اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
  • توجه اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 6-15]
  • تیزهوش پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
  • تیزهوش پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی رضامندی زوجیت براساس ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای بنیادین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روان‌شناختی با میانجیگری سلامت‌روان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]

ج

  • جهت‌گیری هدفی تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهت‌گیری هدفی دانش‌آموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]

ح

  • حافظه فعال اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 6-15]
  • حرمت خود تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
  • حل‏مسأله خلّاقانه اثربخشی آموزش حل‌مسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]

خ

  • خلّاقیّت تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهت‌گیری هدفی دانش‌آموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
  • خواندن کاربردی تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
  • خودبخشایشگری رابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
  • خودکارآمدی پیش‌بینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانش‌آموزان آهسته‌گام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
  • خودکارآمدی والدینی رابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]

د

  • دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
  • دانش آموزان دارای نارسایی توجه اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
  • دانش‌آموزان نابینا اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • دانش‏آموز تیزهوش اثربخشی آموزش حل‌مسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
  • دانشجویان نابینا بررسی مقایسه‌ای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
  • درک مطلب خواندن تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
  • دقت خواندن و سرعت خواندن تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانش‌آموزان آهسته‌گام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
  • دیابت نوع یک اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]

ر

  • رابطۀ مادر- فرزند پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
  • رشد اجتماعی بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
  • رضامندی زوجیت اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
  • رضامندی زوجیت پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی رضامندی زوجیت براساس ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای بنیادین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روان‌شناختی با میانجیگری سلامت‌روان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش حل‌مسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
  • رضایت زناشویی مقایسه‌ رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
  • رضایت شغلی ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
  • رفتارهای اجتماعی تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
  • روانشناسی مثبت‌نگر ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
  • روانشناسی مثبت نگر اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]

س

  • ساختار کلاس تحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهت‌گیری هدفی دانش‌آموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
  • سازگاری پیش‌بینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانش‌آموزان آهسته‌گام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش حل‌مسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
  • سبک دلبستگی پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
  • سبک فرزندپروری مقایسه‌ رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
  • سرزندگی اثربخشی بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
  • سلامت‌روان پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی رضامندی زوجیت براساس ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای بنیادین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روان‌شناختی با میانجیگری سلامت‌روان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
  • سلامت روان تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
  • سلامت روان بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
  • سلامت عمومی مقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
  • سلامت عمومی بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
  • سلامت عمومی اثربخشی برنامه ایمن‌سازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
  • سمعک مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]

ش

  • شب ادرار ی ک و د کان پی ش دبس تانی اثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]

ص

  • صفات شخصیتی پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی رضامندی زوجیت براساس ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای بنیادین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روان‌شناختی با میانجیگری سلامت‌روان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]

ع

  • عزت‌نفس بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
  • عزت نفس تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
  • عملکرد تحصیلی وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]

ف

  • فلج ‌مغزی بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]

ک

  • کار‌کرد‌های اجرایی اثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 68-74]
  • کارکردهای اجرایی خودتنظیمی طراحی، تدوین و روایی‌یابی برنامۀ آموزشی – روان‌شناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مک‌کلوسکی) برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
  • کاشت حلزون مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
  • کم‌توان جسمی حرکتی مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 68-74]
  • کمرویی اثربخشی آموزش مهارت‎های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهسته‎گام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
  • کودکان آهسته‌گام اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیه‌ای کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
  • کودکان آهسته گام تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
  • کودکان آهسته گام اثربخشی بازی‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
  • کودکان بیش‌فعال اثربخشی مشاوره گروهی شناختی رفتاری والدین کودکان بیشفعال بر اختلالات رفتاری فرزندان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 50-60]
  • کودکان در خطر مشکلات ریاضی اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارت‌های عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
  • کودکان کم‌بینا مقایسه اثربخشی مداخلات بازی‌های حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانش‌‌آموزان کم‌بینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
  • کودکان ناشنوا اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
  • کودک کم‌توان ذهنی رابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
  • کیفیت زندگی تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
  • کیفیت زندگی اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]

گ

  • گرایش به مصرف مواد مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]

م

  • م داخله خانواده محور اثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
  • مشابه درمانی اثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
  • مشارکت والدین وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
  • مشاوره گروهی شناختی رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی شناختی رفتاری والدین کودکان بیشفعال بر اختلالات رفتاری فرزندان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 50-60]
  • مشکلات تغذیه‌ای اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیه‌ای کودکان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
  • مشکلات روان شناختی مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
  • معلمان مدارس استثنایی ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
  • مهارت بخشش اثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
  • مهارت‌ زندگی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی نوجوانان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‎های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهسته‎گام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
  • مهارت‌های بنیادی اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
  • مهارت‌های عدد بنیادی اثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارت‌های عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]

ن

  • نابینا مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
  • ناشنوا مقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانش‌آموزان ابتدایی آهسته‌گام، نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
  • نوجوانان آهسته‌گام تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
  • نوجوانان آهسته‌گام اثربخشی آموزش مهارت‎های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهسته‎گام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
  • نوجوانان آهسته گام مقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
  • نیازهای بنیادین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روان‌شناختی پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی رضامندی زوجیت براساس ویژگی‌های شخصیتی و نیازهای بنیادین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روان‌شناختی با میانجیگری سلامت‌روان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]

و

  • والدین کودکان خودمانده و والدین کودکان عادی مقایسه‌ رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
  • والدین کودکان کم‌توان ذهنی اثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
  • وضعیت اجتماعی اقتصادی وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه‌ای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]

ه

  • هموگلوبین گلیکوزیله اثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]