آزمون MABC-2اعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
آسممقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدداثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
آهستهگامتأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
آهستهگامبررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
آهستهگامپیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
آهستهگاممقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
اختلالات رفتاری برونیسازیپیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
اختلال رفتاریمقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
اختلال نقص توجه بیشفعالیاثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
اختلال هماهنگی رشدیاعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
اختلال یادگیریوضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
اختلال یادگیری ویژهطراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
ارتباط والد ـ فرزنداثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
استرسمقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
استرسبررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
استرس والدینیاثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
اشتیاق به برقراری ارتباطاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
اضطرابمقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
اضطرابمقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
اضطراببررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
اضطراب مادراثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
اعتباراعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
افسردگیمقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
افسردگیبررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
الگوی پاسخ به مداخلهتدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
امید به زندگیپیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
انگیزش پیشرفت منبع کنترل ویژگی های شخصیتیپیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 16-24]
اوتیسماثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
ایمنسازی روانیاثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
ب
بازی ترکیبیمقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
بازی حرکتیمقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتیاثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
بازی ذهنیمقایسه اثربخشی مداخلات بازیهای حرکتی، ذهنی و ترکیبی بر بهبود ادراک فضایی دانشآموزان کمبینا [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 38-47]
بازیگوشیاثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِراثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
برنامه ارتقای کیفیت زندگی سازش یافتگی اجتماعیتدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
برنامه فرزندپروری مثبتاثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازیطراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
پ
پرخاشگریاثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
پرخاشگریمقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
پرخاشگریاثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
پیش از دبستاناثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
ت
تحرک و جهتیابیاثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
تحلیل چند سطحیتحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
تعارض زناشوییاثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
تعامل مادر-کودکرابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
تقویت ریاضی و ناتوانی ریاضیتدوین برنامه تقویت ریاضی بر اساس الگوی پاسخ به مداخله (RTI) و اثربخشی آن بر شناسایی دانشآموزان با ناتوانی خاص ریاضی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 47-55]
تنیدگی والدینیاثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
توانمندسازی روانی-اجتماعیاثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
حرمت خودتأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
حلمسأله خلّاقانهاثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
خ
خلّاقیّتتحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
خواندن کاربردیتاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
خودبخشایشگریرابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
خودکارآمدیپیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
خودکارآمدی والدینیرابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
د
دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داونتاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
دانش آموزان دارای نارسایی توجهاثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
دانشآموزان نابینااثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
دانشآموز تیزهوشاثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
دانشجویان نابینابررسی مقایسهای افسردگی، اضطراب و استرس در افراد نابینا و عادی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 71-80]
درک مطلب خواندنتاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
دقت خواندن و سرعت خواندنتاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 65-73]
دیابت نوع یکاثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
ر
رابطۀ مادر- فرزندپیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
رشد اجتماعیبررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
رضامندی زوجیتاثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
رضامندی زوجیتپیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
رضایت از زندگیاثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
رضایت زناشوییمقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
رضایت شغلیارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
رفتارهای اجتماعیتأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
روانشناسی مثبتنگرارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
روانشناسی مثبت نگراثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 54-60]
س
ساختار کلاستحلیل چند سطحی رابطۀ خلّاقیّت، جهتگیری هدفی دانشآموزان و ساختار کلاس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 7-15]
سازگاریپیشبینی امید به زندگی بر اساس خودکارآمدی و سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی در دانشآموزان آهستهگام دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 35-46]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش حلمسألۀ خلّاقانه بر رضایت از زندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان پسر تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 105-119]
سبک دلبستگیپیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی براساس سبک دلبستگی و رابطۀ مادر- فرزند در کودکان تیزهوش [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 47-58]
سبک فرزندپروریمقایسه رضایت زناشویی و سبک فرزندپروری والدین کودک خودمانده و کودک عادی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 16-25]
سرزندگیاثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
سلامتروانپیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
سلامت روانتأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
سلامت روانبررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
سلامت عمومیمقایسه سلامت عمومی و پرخاشگری در مادران کودکان مبتلابه آسم و مادران کودکان با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 70-78]
سلامت عمومیبررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
سلامت عمومیاثربخشی برنامه ایمنسازی روانی بر سلامت عمومی و پرخاشگری مادران کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 95-103]
سمعکمقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
ش
شب ادرار ی ک و د کان پی ش دبس تانیاثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
ص
صفات شخصیتیپیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
ع
عزتنفسبررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
عزت نفستأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
عملکرد تحصیلیوضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
ف
فلج مغزیبررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
ک
کارکردهای اجراییاثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 68-74]
کارکردهای اجرایی خودتنظیمیطراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 17-33]
کاشت حلزونمقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده، اضطراب و استرس مادران کودکان کاشت حلزونی، دارای سمعک و شنوایی عادی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 15-25]
کمتوان جسمی حرکتیمقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
کمتوان ذهنیاثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 68-74]
کمروییاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
کودکان آهستهگاماثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
کودکان آهسته گامتدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
کودکان آهسته گاماثربخشی بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژه شِر بر سرزندگی و بازیگوشی کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 61-67]
کودکان در خطر مشکلات ریاضیاثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
کودکان ناشنوااثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
کودک کمتوان ذهنیرابطه خودکارآمدی والدینی و خودبخشایشگری با تعامل مادر- کودک در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 26-36]
کیفیت زندگیتدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 25-33]
کیفیت زندگیاثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
گ
گرایش به مصرف موادمقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
م
م داخله خانواده محوراثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
مشابه درمانیاثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 24-53]
مشارکت والدینوضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
مشکلات تغذیهایاثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر خودنظارتی بر مشکلات تغذیهای کودکان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
مشکلات روان شناختیمقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
معلمان مدارس استثناییارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 79-87]
مهارت بخششاثربخشی آموزش مهارت بخشش بر تعارض زناشویی و پرخاشگری در والدین کودکان ناشنوا [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 61-69]
مهارت زندگیتأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 75-83]
مهارتهای اجتماعیتأثیر آموزش رفتارهای اجتماعی بر بهبود عزتنفس و مهارتهای اجتماعی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 55-65]
مهارتهای ارتباطیاثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
مهارتهای بنیادیاعتبارسنجی مجموعه آزمون سنجش حرکت کودکان- ویرایش دوم در ردۀ سنی دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 121-127]
مهارتهای عدد بنیادیاثربخشی آموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عدد در بهبود مهارتهای عدد بنیادی کودکان درخطر مشکلات ریاضی در سنین پیش از دبستان [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
ن
نابینامقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
ناشنوامقایسۀ افسردگی و اضطراب در دانشآموزان ابتدایی آهستهگام، نابینا، ناشنوا و کمتوان جسمی حرکتی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 59-69]
نوجوانان آهستهگامتأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر حرمت خود و سلامت روان نوجوانان آهسته گام [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 88-95]
نوجوانان آهستهگاماثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کمرویی نوجوانان آهستهگام [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 95-103]
نوجوانان آهسته گاممقایسه گرایش به مصرف مواد و مشکلات روانشناختی در نوجوانان عادی و آهسته گام [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 35-43]
نیازهای بنیادین روانشناختیپیشبینی رضامندی زوجیت براساس ویژگیهای شخصیتی و نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سلامتروان درمادران دختران تیزهوش* [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 81-94]
والدین کودکان کمتوان ذهنیاثربخشی برنامه ی توانمندسازی روانی- اجتماعی بر کاهش استرس والدینی و ارتقای بهزیستی روانشناختی والدین دارای کودک کم توان ذهن [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 96-107]
وضعیت اجتماعی اقتصادیوضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای درگیری والدین [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 6-14]
ه
هموگلوبین گلیکوزیلهاثربخشی ارتقای کیفیت زندگی بر رضامندی زوجیت والدین دارای کودک مبتلابه دیابت نوع یک و میزان هموگلوبین گلیکوزیله کودک [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 6-16]
هوش هیجانیبررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر سلامت عمومی و عزت نفس نوجوانان فلج مغزی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 37-49]
هوش هیجانیبررسی رابطه رشد اجتماعی با هوش هیجانی و سلامت روان در دانشآموزان آهستهگام [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 85-93]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد